Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1038
Назва: Розробка алгоритму створення клієнтської бази даних аптечних підприємств
Автори: Пестун, І. В.
Бабічева, Г. С.
Pestun, I. V.
Babicheva, A. S.
Теми: аптечні підприємства;клієнтоорієнтованність маркетингової діяльності;лояльність покупців;клієнтська база даних;the chemist's enterprises;marketing activity;loyalty of buyers;client database
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Пестун, І. В. Розробка алгоритму створення клієнтської бази даних аптечних підприємств / І. В. Пестун, Г. С. Бабічева // Ліки України. - 2009. - № 3. - С. 64-68.
Короткий огляд (реферат): Метою даної роботи є обгрунтування доцільності впровадження CRM-систем в управління маркетинговою діяльністю аптечних мереж, вивчення головних аспектів формування лояльності покупців аптек та розробка алгоритму створення клієнтської бази даних аптечних підприємств. Використано методи логіко-змістовного формування проблеми, контент-аналізу, кабінетних маркетингових досліджень. Проаналізовано та узагальнено дані наукової літератури стосовно дослідження сучасних напрямків реалізації стратегії клієнтоорієнтованості в маркетинговій діяльності аптечних підприємств. Обгрунтовано доцільність та актуальність впровадження CRM-систем в управління маркетинговою діяльністю аптечних закладів та їх мереж. Проведено аналіз ключових переваг, які надає клієнтська база даних для аптеки, аптечної мережі та власне клієнтів. Розроблено алгоритм створення клієнтської бази даних аптечного закладу або мережі з описанням способів збору, накопичення і зберігання інформації про потенційних покупців. Досліджені головні аспекти та фактори формування лояльності клієнтів аптечних підприємств.
The purpose in this work is the substantiation of expediency of introduction CRM-systems in management of marketing activity of chemist's networks, studying of the basic aspects for formation of loyalty among buyers of drugstores and development of algorithm for creation of a client database at the chemist's enterprises. Methods of logic-substantial formation of a problem, a content-analysis, marketing room researches are used. Data of the scientific literature concerning research of modern directions of realization the strategy of orientation to the client in marketing activity of the chemist's enterprises are analyzed and generalized. The expediency and an urgency of introduction CRM-systems in management of marketing activity of chemist's establishments and their networks are proved. The analysis of key advantages of a client database for a drugstore, a chemist's network and actually clients is lead. The algorithm for creation of a client database of chemist's establishment or a network with the description of ways of gathering, accumulation and storage of the information on potential buyers is developed. The basic aspects and factors of formation of loyalty for clients of the chemist's enterprises are researched.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1038
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Наукові публікації кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пестун, Бабичева.pdf435,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.