Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1042
Назва: Сегментація ринку споживання протигрибкових препаратів методом типологічного угрупування
Автори: Мнушко, З. М.
Тіманюк, І. В.
Пестун, І. В.
Mnushko, Z. N.
Timanyuk, I. V.
Pestun, I. V.
Теми: сегментація ринку;протигрибкові препарати;метод типологічного угрупування
Дата публікації: 2007
Видавництво: Національний фармацевтичний університет
Бібліографічний опис: Мнушко, З. М. Сегментація ринку споживання протигрибкових препаратів методом типологічного угрупування / З. М. Мнушко, І. В. Тіманюк, І. В. Пестун // Вісник фармації. - 2007. - № 4 (52). - С. 50-54.
Короткий огляд (реферат): Обгрунтовано науково-практичне використання методу типологічних угрупувань для сегментації ринку лікарських засобів. Розроблений алгоритм проведення сегментації ринку з використанням методу типологічних угрупувань, згідно з яким здійснено дослідження територіальної структури споживання протигрибкових лікарських засобів, яка відображається в обсягах реалізації. Сформовані чотири типи областей України за рівнем середньодушового споживання протигрибкових лікарських засобів (високий, вищий за середній, нижчий за середній і низький) та здійснено їх порівняльний аналіз із захворюваності населення в регіонах України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1042
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сегментація ринку споживання протигрибкових препаратів.pdf148,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.