Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1053
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПестун, І. В.-
dc.contributor.authorPestun, I. V.-
dc.contributor.authorПестун, И. В.-
dc.date.accessioned2012-02-29T08:24:12Z-
dc.date.available2012-02-29T08:24:12Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПестун І. В. Принципи та прикладне використання мезомаркетингу в системі фармацевтичного забезпечення населення / І. В. Пестун // Фармаком. - 2009. - № 3. - С. 67-71.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1053-
dc.description.abstractВизначено поняття та перспективи використання фармацевтичного територіально-галузевого (мезо-) маркетингу в структурі рівневого маркетингового управління. Запропонована структура паспорту регіонального (обласного) фармацевтичного ринку, наведені та охарактеризовані окремі його показники. Сформульовані принципи фармацевтичного мезомаркетингу.en_US
dc.description.abstractThe concept and prospects of pharmaceutical territorially-branch (mezo-) marketing use in structure level marketing management has been defined. The structure of the passport of the regional (regional) pharmaceutical market has been offered, separate indicators are resulted and characterized. Principles of pharmaceutical mesomarketing are formulated.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherДержавний науковий центр лікарських засобівen_US
dc.subjectрівневе маркетингове управлінняen_US
dc.subjectмезомаркетингen_US
dc.titleПринципи та прикладне використання мезомаркетингу в системі фармацевтичного забезпечення населенняen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ФММ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.