Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1053
Title: Принципи та прикладне використання мезомаркетингу в системі фармацевтичного забезпечення населення
Authors: Пестун, І. В.
Pestun, I. V.
Пестун, И. В.
Keywords: рівневе маркетингове управління;мезомаркетинг
Issue Date: 2009
Publisher: Державний науковий центр лікарських засобів
Bibliographic description (Ukraine): Пестун І. В. Принципи та прикладне використання мезомаркетингу в системі фармацевтичного забезпечення населення / І. В. Пестун // Фармаком. - 2009. - № 3. - С. 67-71.
Abstract: Визначено поняття та перспективи використання фармацевтичного територіально-галузевого (мезо-) маркетингу в структурі рівневого маркетингового управління. Запропонована структура паспорту регіонального (обласного) фармацевтичного ринку, наведені та охарактеризовані окремі його показники. Сформульовані принципи фармацевтичного мезомаркетингу.
The concept and prospects of pharmaceutical territorially-branch (mezo-) marketing use in structure level marketing management has been defined. The structure of the passport of the regional (regional) pharmaceutical market has been offered, separate indicators are resulted and characterized. Principles of pharmaceutical mesomarketing are formulated.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1053
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.