Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10564
Назва: Методичні рекомендації до проходження переддипломної практики студентів спеціальності «Маркетинг»
Автори: Малий, В. В.
Дорохова, Л. П.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Dorokhova, L. P.
Теми: маркетинг;переддипломна практика
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації до проходження переддипломної практики студентів спеціальності «Маркетинг» / В. В. Малий, Л. П. Дорохова. – Х.: НФаУ. – 2015. – 38 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації розроблено до проходження переддипломної практики студентами спеціальності «Маркетинг». Методичні рекомендації складено з метою визначення основних завдань практики та питань, які потребують дослідження, встановлення організаційних засад проведення практики та оформлення і захисту результатів практики Методичні рекомендації призначено для здобувачів вищої освіти, що навчаються за спеціальністю «Маркетинг»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10564
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Метод-рек переддипломної практики.pdf559,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.