Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10566
Назва: Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг»
Автори: Мнушко, З. М.
Дорохова, Л. П.
Вороніна, О. М.
Mnushko, Z. N.
Мнушко, 3. H.
Dorokhova, L. P.
Voronina, L. N.
Теми: маркетинг;курсова робота
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Мнушко, З. М. Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг» для галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» / З. М. Мнушко, Л. П. Дорохова, О. М. Вороніна. – Х. : НФаУ, 2011. – 34 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації розроблено з метою надання практичної і методичної допомоги студентам при виконанні курсової роботи з маркетингу; формування практичних умінь та навичок збору, обробки та аналізу економічної інформації, проведення маркетингових досліджень, систематизації викладеного матеріалу, що характеризує досліджувану сферу маркетингової діяльності підприємства. У методичних рекомендаціях містяться вимоги щодо написання та належного оформлення курсових робіт з дисципліни «Маркетинг». Методичні рекомендації створено відповідно до навчальної програми з маркетингу та призначено для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10566
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Метод-рек-Курс-роб-Маркетинг.pdf739,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.