Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1058
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПестун, І. В.-
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorPestun, I. V.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. M.-
dc.date.accessioned2012-02-29T08:29:40Z-
dc.date.available2012-02-29T08:29:40Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПестун І. В. Тенденції та особливості рівневого маркетингового управління на фармацевтичному ринку / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Фармаком. - 2009. - № 1. - С. 106-111.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1058-
dc.description.abstractВ статті наведено загальне обґрунтування сучасного маркетингового управління на державному, регіональному та рівні підприємства: макро-, мезо- та мікро маркетингу. Визначені галузеві особливості та перспективи розвитку рівневого маркетингового управління. Виділені його актуальні напрямки в діяльності фармацевтичних виробничих, оптово-посередницьких підприємств та аптек.en_US
dc.description.abstractThe general substantiation of modern marketing management at the state, regional and a level of the enterprise is resulted in the article: macro-middle-and micromarketing. Branch features and prospects of development of marketing management level are define, its actual directions in activity of the pharmaceutical industrial, wholesale-intermediary enterprises and drugstores are allocated.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherДержавний науковий центр лікарських засобівen_US
dc.titleТенденції та особливості рівневого маркетингового управління на фармацевтичному ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тенденції та особливості рівневого маркетингового управління.doc129,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.