Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1058
Назва: Тенденції та особливості рівневого маркетингового управління на фармацевтичному ринку
Автори: Пестун, І. В.
Мнушко, З. М.
Pestun, I. V.
Mnushko, Z. M.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний науковий центр лікарських засобів
Бібліографічний опис: Пестун І. В. Тенденції та особливості рівневого маркетингового управління на фармацевтичному ринку / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Фармаком. - 2009. - № 1. - С. 106-111.
Короткий огляд (реферат): В статті наведено загальне обґрунтування сучасного маркетингового управління на державному, регіональному та рівні підприємства: макро-, мезо- та мікро маркетингу. Визначені галузеві особливості та перспективи розвитку рівневого маркетингового управління. Виділені його актуальні напрямки в діяльності фармацевтичних виробничих, оптово-посередницьких підприємств та аптек.
The general substantiation of modern marketing management at the state, regional and a level of the enterprise is resulted in the article: macro-middle-and micromarketing. Branch features and prospects of development of marketing management level are define, its actual directions in activity of the pharmaceutical industrial, wholesale-intermediary enterprises and drugstores are allocated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1058
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тенденції та особливості рівневого маркетингового управління.doc129,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.