Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10602
Title: Бренд менеджмент
Authors: Малий, В. В.
Ольховська, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Ольховская, А. Б.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Keywords: бренд-менеджмент;бренд;торговельна марка
Issue Date: 2015
Bibliographic description (Ukraine): Малий, В. В. Бренд-менеджмент : метод. рек. до практ. і семінар. занять / В. В. Малий, А. Б. Ольховська. - Х. : НФаУ, 2015. – 80 с.
Abstract: Методичні рекомендації розроблені відповідно до навчальної програми дисципліни «Бренд-менеджмент» і містять перелік основних теоретичних питань, питання для самостійного вивчення, практичні та ситуаційні завдання, кейси, питання для самоконтролю знань студентів за темами програми дисципліни, рекомендовану літературу. Методичні рекомендації призначені для студентів вищих на-вчальних закладів, що навчаються за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг».
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10602
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри ФММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
(2) Бренд-менеджмет ПЗ.pdf2,86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.