Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11102
Title: Використання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємств
Authors: Рогуля, О. Ю.
Rohulya, O. Yu.
Keywords: маркетинг;фармація;маркетинг взаємовідносин;клієнти;РRM-системи;партнери
Issue Date: 2016
Bibliographic description (Ukraine): Рогуля, О. Ю. Використання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємств / О. Ю. Рогуля // Економіка і суспільство. - 2016. - №3. - С. 265-269.
Abstract: У сучасних умовах використання маркетингу взаємовідносин суб’єктами фармацевтичного ринку в ланцю- зі «постачальник – виробник – посередник – споживач» є ефективним засобом утримання стійких ринкових позицій. У статті проаналізовано ставлення працівників галузі до впровадження CRM/PRM-систем фарма- цевтичними підприємствами. Визначено конкурентні переваги, які, на думку експертів, надає виробникам використання PRM-систем у роботі з партнерами. Встановлено, що найбільш очікуваним ефектом від впровадження РRM-системи є збільшення кількості позитивних контактів із партнерами, зменшення витрат на визначення потенційних та залучення нових партнерів.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11102
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.