Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11183
Title: | Analysis of peculiarities of growth for the medical cosmetics market in Ukraine |
Other Titles: | Аналіз особливостей розвитку ринку лікувальної косметики в Україні Анализ особенностей развития рынка лечебной косметики в Украине |
Authors: | Posylkina, O. V. Kotlyarova, V. G. Chechotka, O. V. Посилкіна, О. В. Котлярова, В. Г. Чечотка, О. В. Посылкина, О. В. Котлярова, В. Г. Чечотка, Е. В. |
Keywords: | medical cosmetic products;medical cosmetics market structure;medical cosmetics brands;лікувально-косметичні засоби;структура ринку лікувальної косметики;торгові марки лікувальної косметики;лечебно-косметические средства;структура рынка лечебной косметики;торговые марки лечебной косметики |
Issue Date: | 2016 |
Bibliographic description (Ukraine): | Posylkina, O. V. Analysis of peculiarities of growth for the medical cosmetics market in Ukraine / O. V. Posylkina, V. G. Kotlyarova, O. V. Chechotka // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 23014. - № 4. - С. 38-44. |
Abstract: | The article investigates growth trends and industry peculiarities of the Ukrainian medical cosmetics
market. A number of market factors and competitive factors were investigated. The analysis has shown
that the Ukrainian medical cosmetics market exhibits features steady growth trends and is a market
with a high degree of product differentiation and competition. The factors analyzed determine the peculiarities
of the medical cosmetics market. Ринок лікувальної косметики України, недивлячись на деяке сповільнення за період кризи 2008-2009 рр., має стійку тенденцію до зростання. На теперішній час на фар- мацевтичному ринку представлені засоби понад 100 закордонних та вітчизняних ви- робників у співвідношенні 93:7. Найпопулярнішими торговими марками імпортного виробництва є: Vichy, Avene, RoC, Uriage, Lireac, Klorane. Серед продукції вітчизня- ного виробництва споживачі віддавали перевагу засобам торгової марки Hirudo Derm. На ринок України лікувально-косметичні засоби потрапляють шляхом налагодження ексклюзивної дистрибуції. Проведені дослідження дозволили визначити головні риси, притаманні ринку лікувальної косметики в Україні. Ринок лікувальної косметики харак- теризується високим рівнем конкуренції, який буде в подальшому зростати. Висока інтенсивність конкуренції спостерігається як з боку виробників лікувально-косметич- них засобів, які давно представлені на ринку, так і з боку товарів-субститутів. Як по- казав проведений аналіз, сприйняття споживачами лікувально-косметичних засобів сьогодні є помилковим. З метою зміни споживацького сприйняття щодо засобів ліку- вальної косметики необхідна обґрунтована стратегія їх репозиціонування. Рынок лечебной косметики Украины, несмотря на некоторое замедление за период кри- зиса 2008-2009 гг., имеет стойкую тенденцию увеличения. В настоящее время на фар- мацевтическом рынке представлены средства свыше 50 зарубежных и отечественных производителей в соотношении 93:7. Наиболее популярными торговыми марками им- портного производства являются: Vichy, Avene, RoC, Uriage, Lireac, Klorane. Среди про- дукции отечественного производства потребители отдают преимущество средствам тор- говой марки Hirudo Derm. Проведенные исследования позволили определить главные черты, присущие рынку лечебной косметики в Украине. Рынок лечебной косметики характеризуется высоким уровнем конкуренции, который будет в дальнейшем расти. Высокая интенсивность конкуренции наблюдается как со стороны производителей ле- чебно-косметических средств, которые давно представлены на рынке, так и со сторо- ны товаров-субститутов. Как показал проведенный анализ, восприятие потребителями лечебно-косметических средств сегодня является ошибочным. С целью изменения по- требительского восприятия относительно средств лечебной косметики необходима обо- снованная стратегия их репозиционирования. |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11183 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри управління та забезпечення якості Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
661-1994-1-PB.pdf | 194,72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.