Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11295
Название: Особливості застосування в сучасних умовах методів ціноутворення на продукцію підприємств АПК України
Другие названия: Особенности применения в современных условиях методов ценообразования на продукцию предприятий АПК Украины
Features of the contemporary application of pricing methods for products of agricultural enterprises of Ukraine
Авторы: Баєва, О. І.
Васильченко, О. О.
Баева, О. И.
Васильченко, Е. О.
Baeva, O. I.
Vasilchenko, O. O.
Ключевые слова: тип ринкової конкуренції;цінова дискримінація;тип рыночной конкуренции;ценовая дискриминация;type of market competition;price discrimination
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Баєва, О. І. Особливості застосування в сучасних умовах методів ціноутворення на продукцію підприємств АПК України / О. І. Баєва, О. О. Васильченко // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - Мелітополь, 2015. - С. 1-8.
Краткий осмотр (реферат): В статті розкрито можливості застосування деяких методів ціноутворення при визначенні ціни реалізації продукції підприємства: методу перерозподілу постійних витрат по всій продукції підприємства, застосування методу встановлення ціни в залежності від попиту, використання стратегії цінової дискримінації. Зроблено висновок, що сучасні підприємства повинні вибрати метод, що дозволить більш правильно визначити ціну на товар, який вони мають намір реалізувати за певного типу ринкової конкуренції.постійних витрат по всій продукції підприємства, застосування методу встановлення ціни в залежності від попиту, використання стратегії цінової дискримінації. Зроблено висновок, що сучасні підприємства повинні вибрати метод, що дозволить більш пра-вильно визначити ціну на товар, який вони мають намір реалізувати за певного типу ринкової конкуренції.
В статье раскрыты возможности применения некоторых методов ценообразования при определении цены реализации продукции предприятия: метода перераспределения постоянных затрат по всей продукции предприятия, применение метода установления цены в зависимости от спроса, использование стратегии ценовой дискриминации. Сделан вывод, что современные предприятия должны выбрать метод, который позволит более правильно определить цену на товар, который они намерены реализовать за определенного типа рыночной конкуренции.
In the article the possibility of application of some methods of pricing in determining the price of sales of the enterprise: the redistribution of fixed costs for all enterprise products, the use of the method for establishing prices depending on demand, using the strategy of price discrimination. The conclusion is that the modern enterprise needs to choose a method that will allow you to more correctly identify the price of the product they intend to implement for a particular type of market competition.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11295
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри управлiння та економiки пiдприємства



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.