Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11472
Назва: Психологічний клімат як умова організації підвищення кваліфікації викладачів ВНЗ
Інші назви: Psychological climate as a condition of training teachers universities
Психологический климат как условие организации повышения квалификации преподавателей вузов
Автори: Шварп, Н. В.
Фесенко, В. Ю.
Shvarp, N. V.
Fesenko, V. Yu.
Теми: психологічне забезпечення;навчальний процес;викладач вищого навчального закладу;підвищення кваліфікації викладачів;psychological support of the educational process;training of teachers
Дата публікації: 2016
Видавництво: АТОПОЛ ГРУП
Бібліографічний опис: Шварп, Н. В. Психологічний клімат як умова організації підвищення кваліфікації викладачів внз / Н. В. Шварп, В. Ю. Фесенко // Вісник післядипломної освіти: зб. наук. пр. - К. : АТОПОЛ ГРУП, 2016. - Вип. 2(31). - С. 129-139. - (Серія "Педагогічні науки").
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі вдосконалення психологічного забезпечення та необхідності підтримки на високому рівні психологічного клімату навчальної групи під час надання освітніх послуг у системі підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників медичних та фармацевтичного навчальних закладів. Розглянуто і уточнені поняття «психологічне забезпечення навчального процесу», «психологічний клімат». У статті також представлені результати дослідження психологічного клімату серед викладачів медичних і фармацевтичного ВНЗ України, обґрунтовано необхідність урахування такого психологічного феномену для успішного засвоєння слухачами циклів навчальної програми, позначені рекомендації щодо формування психологічного клімату, як невід'ємної складової сприятливого психологічного забезпечення навчання, в андрогогічній практиці професійного удосконалення зазначеного контингенту.
Статья посвящена проблеме усовершенствования психологического обеспечения и необходимости поддержки на высоком уровне психологического климата учебной группы во время оказания образовательных услуг в системе повышения квалификации педагогических и научно-педагогических работников медицинских и фармацевтических учебных заведений. Рассмотрены и уточнены понятия «психологическое обеспечение учебного процесса», «психологический климат». В статье также представлены результаты исследования психологического климата среди преподавателей медицинских и фармацевтических вузов Украины, обоснована необходимость учета такого психологического феномена для успешного усвоения слушателями циклов учебной программы, обозначены рекомендации по формированию психологического климата, как неотъемлемой составляющей благоприятного психологического обеспечения, в андрогогической практике профессионального усовершенствования обозначенного контингента.
The article is devoted to the improvement of psychological welfare during the provision of educational services in system of improvement of professional skill of pedagogical and scientific-pedagogical staff of medical and pharmaceutical education. The concepts of «psychological support of the educational process», «psychological climate» were considered and refined. The results of research and recommendations on the formation of the psychological climate in the study group of students training groups are presented in the article. The necessity of taking into account such psychological phenomenon for the successful assimilation of the curriculum was settled.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11472
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник післядипломної освіти_2016.pdf361,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.