Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11496
Title: Науково-педагогічна та громадсько-просвітницька діяльність Володимира Фавра
Other Titles: Научно-педагогическая и гражданско-просветительская деятельность Владимира Фавра
Research, teaching, public and enlightenment activities of Vladimir Favre
Authors: Лутаєва, Т. В.
Лутаева, Т. В.
Lutaieva, T. V.
Keywords: вища освіта;санітарна освіта;громадсько-просвітницька діяльність;санітарія;гігієна;Харківський університет;науковець;веб-квест;высшее образование;санитарное образование;гражданско-просветительская деятельность;санитария;гигиена;Харьковский университет;ученый;веб-квест;higher education;health education;public and enlightenment activities;sanitation;hygiene;Kharkіv University;scientist;web-quest
Issue Date: 22-Dec-2016
Publisher: АТОПОЛ ГРУП
Bibliographic description (Ukraine): Лутаєва, Т. В. Науково-педагогічна та громадсько-просвітницька діяльність Володимира Фавра / Т. В. Лутаєва // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. пр. — К. : АТОПОЛ ГРУП, 2016. — Вип. 2(31). — 140 с. — (Серія «Педагогічні науки»).
Abstract: У статті комплексно проаналізовано науково-педагогічну та громадсько-просвітницьку діяльність В. Фавра, висвітлено можливість актуалізації його здобутків в освітньому просторі вищої медичної школи у наш час. Указується, що санітарно-гігієнічну освіту учнів навчальних закладів різного типу В. Фавр поєднував з адміністративно-організаційною, науково-дослідною, громадсько-просвітницькою, видавничою діяльністю. Узагальнено шляхи налагодження вченим соціального партнерства між науковцями й практиками лікарняної справи, представниками влади та пересічними громадянами на ниві просвітництва. Обґрунтовано актуальність досвіду професійної діяльності В. Фавра для майбутніх фахівців галузі охорони здоров’я.
В статье комплексно проанализированы научно-педагогическая и общественно-просветительская деятельность В. Фавра, освещена возможность актуализации его достижений в образовательном пространстве высшей медицинской школы в период современности. Указывается, что санитарно-гигиеническое образование учащихся учебных заведений различного типа В. Фавр совмещал с административно-организационной, научно- исследовательской, общественно-просветительской, издательской деятельностью. Охарактеризована роль В. Фавра в налаживании социального партнерства между учеными и практиками сферы охраны здоровья, представителями власти и рядовыми гражданами на ниве просвещения. Обоснована целесообразность актуализации в период современности профессиональной деятельности В. Фавра среди будущих специалистов сферы здравоохранения средством внедрения в образовательный процесс проектной деятельности.
The article comprehensively analyzes the research, teaching, public and enlightenment activities of V. Favre, highlights the possibility of updating his achievements in the educational space of higher medical school. It was specifies that the sanitary and hygienic education of those who studied in schools of different types, V. Favre combined with administrative and organizational, research, social, educational, publishing activities. It was noted the ways of establishing partnerships between medical scientists, social scientists and practitioners of hospital cases, government officials and ordinary citizens in the field of education. It was highlighted the necessity of updating of V. Favre professional activity among future health professionals.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11496
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.