Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11815
Назва: Дослідження маркетингових аспектів діяльності як фактора вибору споживачами аптеки
Автори: Мєлаєва, І. І.
Mielaieva, I. I.
Рогуля, О. Ю.
Рогуля, О. Ю.
Rohulya, O. Yu.
Теми: аптека;pharmacy
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Мєлаєва, І. І. Дослідження маркетингових аспектів діяльності як фактора вибору споживачами аптеки / І. І. Мєлаєва, О. Ю. Рогуля // Формування Національної лікарської політики за умов впровадження медичного страхування: питання освіти, теорії та практики : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 15 берез. 2017 р. – Х., 2017. – С. 214–215.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11815
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
214-215.pdf287,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.