Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11850
Назва: Менеджмент та маркетинг у фармації
Автори: Малий, В. В.
Malyi, V. V.
Малый, В. В.
Dorokhova, L. P.
Zhadko, S. V.
Rohulya, O. Yu.
Olkhovskaya, A. B.
Ольховская, А. Б.
Kobets, M. M.
Кобец, М. Н.
Sofronova, I. V.
Софронова, И. В.
Timanyuk, I. V.
Тиманюк, И. В.
Шуванова, Е. В.
Shuvanova, O. V.
Бондарєва, І. В.
Бондарева, И. В.
Bondarieva, I. V.
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Менеджмент та маркетинг у фармації : навч. посіб. для студ. ВНЗ / В. В. Малий, Л. П. Дорохова, С. В . Жадько та ін.; за ред. В. В. Малого. - Х. : НФаУ; Оригінал, 2015. - 396 с.
Короткий огляд (реферат): Для самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів спеціальності «Фармація».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11850
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Навчальні видання кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из 2015_menedzhment_ta_marketyng_u_farmatsii.pdf187,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.