Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12214
Назва: Analysis for marketing strategies of pharmaceutical company
Автори: Hussein Hussein Ammar Yasir
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Hussein Hussein Ammar Yasir Analysis for marketing strategies of pharmaceutical company / Hussein Hussein Ammar Yasir // Topical issues of new drugs development : abstracts оf XXIII international scientific and practical conference of young scientists and student, April 21, 2016. - Kh., 2016. - Vol. 2. - P. 182.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12214
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
182.pdf12,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.