Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12216
Назва: Methods of evaluation of customers’ loyalty
Автори: Kovinka, A. Y.
Tkachenko, I. V.
Piven, O. P.
Ковінка, А. Ю.
Ткаченко, І. В.
Ткаченко, И. В.
Пивень, О. П.
Півень, О. П.
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Kovinka, A. Y. Methods of evaluation of customers’ loyalty / A. Y. Kovinka, I. V. Tkachenko, O. P. Piven // Topical issues of new drugs development : abstracts оf XXIII international scientific and practical conference of young scientists and student, April 21, 2016. - Kh., 2016. - Vol. 2. - P. 184-185.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12216
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
184-185.pdf256,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.