Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12485
Назва: | Оптимізація проведення аудиторної самостійної роботи слухачів на циклах тематичного удосконалення – підґрунтя формування професійних якостей |
Інші назви: | Оптимизация проведения аудиторной самостоятельной работы слушателей на циклах тематического усовершенствования - основа формирования профессиональных качеств |
Автори: | Домар, Н. А. Шульга, Л. І. Огарь, С. В. Ролік, С. М. Домар, Н. А. Шульга, Л. И. Огарь, С. В. Ролик, С. Н. Domar, N. A. Shulga, L. I. Ogar, S. V. Rolik, S. N. |
Теми: | аудиторна самостійна робота;післядипломна освіта;аудиторная самостоятельная работа;последипломное образование;audience independent work;postgraduate education |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Оптимізація проведення аудиторної самостійної роботи слухачів на циклах тематичного удосконалення – підґрунтя формування професійних якостей / Н. А. Домар, Л. І. Шульга, С. В. Огарь, С. М. Ролік // Підготовка спеціалістів фармації в рамках концепції «Навчання протягом життя (life long learning)»: наука, освіта, практика : матеріали І науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю, м. Харків,16-17 травня 2017 р. – Х. : НФаУ, 2017. – С. 14-15. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12485 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фармацевтичних технологій, стандартизації та сертифікації ліків ІПКСФ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14-15.pdf | 810,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.