Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12485
Назва: Оптимізація проведення аудиторної самостійної роботи слухачів на циклах тематичного удосконалення – підґрунтя формування професійних якостей
Інші назви: Оптимизация проведения аудиторной самостоятельной работы слушателей на циклах тематического усовершенствования - основа формирования профессиональных качеств
Автори: Домар, Н. А.
Шульга, Л. І.
Огарь, С. В.
Ролік, С. М.
Домар, Н. А.
Шульга, Л. И.
Огарь, С. В.
Ролик, С. Н.
Domar, N. A.
Shulga, L. I.
Ogar, S. V.
Rolik, S. N.
Теми: аудиторна самостійна робота;післядипломна освіта;аудиторная самостоятельная работа;последипломное образование;audience independent work;postgraduate education
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Оптимізація проведення аудиторної самостійної роботи слухачів на циклах тематичного удосконалення – підґрунтя формування професійних якостей / Н. А. Домар, Л. І. Шульга, С. В. Огарь, С. М. Ролік // Підготовка спеціалістів фармації в рамках концепції «Навчання протягом життя (life long learning)»: наука, освіта, практика : матеріали І науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю, м. Харків,16-17 травня 2017 р. – Х. : НФаУ, 2017. – С. 14-15.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12485
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фармацевтичних технологій, стандартизації та сертифікації ліків ІПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14-15.pdf810,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.