Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12606
Назва: Уявлення працівників аптек про концепцію маркетингу взаємовідносин
Автори: Півень, О. П.
Шуванова, О. В.
Ткаченко, І. В.
Пивень, Е. П.
Piven, O. P.
Shuvanova, O. V.
Ткаченко, И. В.
Tkachenko, I. V.
Теми: маркетинг взаємовідносин
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Півень, О. П. Уявлення працівників аптек про концепцію маркетингу взаємовідносин / О. П. Півень, О. В. Шуванова, І. В. Ткаченко // Фармація ХХI століття: тенденції та перспективи : матеріали VIII Нац. з'їзду фармацевтів України, м. Харків, 13-16 верес. 2016 р. - Х., 2016. - Т. 2. - С. 272.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12606
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
272(1).pdf28,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.