Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12746
Назва: Дослідження соціальної ролі маркетингу у підприємницькій діяльності фармацевтичних організацій
Автори: Чмихало, Н. В.
Пузак, Н. О.
Гавриш, Н. Б.
Chmyhalo, N. V.
Чмыхало, Н. В.
Пузак, Н. А.
Puzak, N. О.
Gavrish, N. B.
Теми: маркетинг
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Чмихало, Н. В. Дослідження соціальної ролі маркетингу у підприємницькій діяльності фармацевтичних організацій / Н. В. Чмихало, Н. О. Пузак, Н. Б. Гавриш // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали наук. симпозіуму у рамках VIII Нац. з'їзду фармацевтів України, м. Харків, 15-16 верес. 2016 р. - Харків, 2016. - С. 185-186.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12746
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
185-186.pdf329,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.