Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12852
Назва: Індивідуальні навчально-дослідницькі завдання як засіб організації самостійної роботи студентів: історико-педагогічний аспект
Автори: Горбаньов, В. В.
Новакова, В. С.
Горбанев, В. В.
Gorbanev, V. V.
Novakova, V. S.
Теми: самостійна робота студентів
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Горбаньов, В. В. Індивідуальні навчально-дослідницькі завдання як засіб організації самостійної роботи студентів: історико-педагогічний аспект / В. В. Горбаньов, В. С. Новакова // Актуальні питання підготовки майбутніх фармацевтичних та медичних фахівців в умовахсучасної освіти : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Житомир, 24 берез. 2016 р. - Житомир, 2016. - С. 62-64.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито історико-педагогічні аспекти впровадження в освітній процес коледжів системи індивідуально-дослідницьких завдань як засобу організації самостійної роботи студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12852
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.