Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12852
Назва: | Індивідуальні навчально-дослідницькі завдання як засіб організації самостійної роботи студентів: історико-педагогічний аспект |
Автори: | Горбаньов, В. В. Новакова, В. С. Горбанев, В. В. Gorbanev, V. V. Novakova, V. S. |
Теми: | самостійна робота студентів |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Горбаньов, В. В. Індивідуальні навчально-дослідницькі завдання як засіб організації самостійної роботи студентів: історико-педагогічний аспект / В. В. Горбаньов, В. С. Новакова // Актуальні питання підготовки майбутніх фармацевтичних та медичних фахівців в умовахсучасної освіти : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Житомир, 24 берез. 2016 р. - Житомир, 2016. - С. 62-64. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито історико-педагогічні аспекти впровадження в освітній процес коледжів системи індивідуально-дослідницьких завдань як засобу організації самостійної роботи студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12852 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.