Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12866
Назва: Сучасні аспекти використання соціального маркетингу фармацевтичними компаніями
Інші назви: Современные аспекты использования социального маркетинга фармацевтическими компаниями
Автори: Остапчук, Д. В.
Волкова, А. В.
Ostapchuk, D. V.
Volkova, A. V.
Теми: соціальний маркетинг
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Остапчук, Д. В. Сучасні аспекти використання соціального маркетингу фармацевтичними компаніями / Д. В. Остапчук, А. В. Волкова // Перший крок в науку - 2017: матеріали XIV Міжнар. наук. конф. студ. та молодих вчених, м. Вінниця, 26-28 квіт. 2017 р. - Вінниця, 2017. - С. 526-527.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12866
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
222222.bmp1,99 MBBMPПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.