Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12888
Назва: The study of complex of marketing in the activity of pharmacy network's structures
Автори: Babicheva, A. S.
Бабічева, Г. С.
Бабичева, А. С.
Dib Manal
Hijazi Moussa
Теми: marketing activity;маркетингова діяльність;маркетинговая деятельность
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Babicheva, A. S. The study of complex of marketing in the activity of pharmacy network's structures / A. S. Babicheva, Dib Manal, S. V. Himenko // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. V Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. - Х., 2017. - С. 122.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12888
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
122англ.pdf239,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.