Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12890
Назва: Визначення ставлення керівників аптек до формування лояльності клієнтів
Автори: Півень, О. П.
Пивень, Е. П.
Piven, O. P.
Шуванова, О. В.
Шуванова, Е. В.
Shuvanova, O. V.
Ткаченко, I. В.
Ткаченко, И. В.
Tkachenko, I. V.
Теми: керівник;руководитель;head
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Півень, О. П. Визначення ставлення керівників аптек до формування лояльності клієнтів / О. П. Півень, О. В. Шуванова, I. В. Ткаченко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. V Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. - Х., 2017. - С. 166-167.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12890
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
166-167.pdf327,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.