Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12903
Title: Маркетингова сегментація: типи, методи, помилки
Authors: Гараджаєва, С.
Haradzhaieva, S.
Дорохова, Л. П.
Дорохова, Л. П.
Dorokhova, L. P.
Дорохов, О. В.
Дорохов, А. В.
Dorohov, A. V.
Keywords: сегментації ринку;сегментации рынка;Market segmentation
Issue Date: 2017
Bibliographic description (Ukraine): Гараджаєва, С. Маркетингова сегментація: типи, методи, помилки / С. Гараджаєва, Л. П. Дорохова, О. В. Дорохов // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. V Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. - Х., 2017. - С. 357-359.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12903
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
357-359.pdf409,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.