Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/13071
Назва: The study of the major merchandising aspects of baby food
Автори: Payzulaeva, L. A.
Kovalenko, Sv. M.
Пайзулаева, Л. А.
Коваленко, Св. М.
Коваленко, Св. Н.
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Payzulaeva, L. A. The study of the major merchandising aspects of baby food / L. A. Payzulaeva, S. M. Kovalenko // Topical issues of new drugs development : abstracts оf XXIII international scientific and practical conference of young scientists and student, April 21, 2016. - Kh., 2016. - Vol. 2. - P. 315-316.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/13071
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри організації та економіки фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
315-316.pdf182,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.