Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14025
Title: Дослідження ролі психологічного стимулювання персоналу в соціальному менеджменті фармацевтичних організацій
Other Titles: Исследование роли психологического стимулирования персонала в социальном менеджменте фармацевтических организаций
Research of the role of psychological styming of personnel in the social management of pharmaceutical organizations
Authors: Котвіцька, А. А.
Вороніна, О. М.
Кубарєва, І. В.
Чмихало, Н. В.
Котвицкая, А. А.
Воронина, О. Н.
Кубарева, И. В.
Чмихало, Н. В.
Kotvitska, A. A.
Voronina, О. N.
Kubareva, I. V.
Chmyhalo, N. V.
Keywords: психологічне стимулювання;персонал;соціальний менеджмент;фармацевтичні організації;психологическое стимулирование;персонал;социальный менеджмент;фармацевтические организации;psychological stimulation;personnel;social management;pharmaceutical organizations
Issue Date: 2017
Bibliographic description (Ukraine): Дослідження ролі психологічного стимулювання персоналу в соціальному менеджменті фармацевтичних організацій / А. А. Котвіцька, О. М. Вороніна, І. В. Кубарєва, Н. В. Чмихало // Фармацевтичний часопис. - 2017. - № 2. - С. 87-90.
Abstract: Мета роботи. Проведення дослідження ролі психологічного стимулювання персоналу в соціальному менеджменті фармацевтичних організацій. Матеріали і методи. Використано методи наукового аналізу, зокрема його прийоми узагальнення та групування, а також соціологічні методи дослідження. Результати й обговорення. У ході проведення дослідження зазначено психологічні методи соціального менеджменту, фактори психологічного стимулювання персоналу та визначено наступне: 68,9 % опитаних працівників вказали, що в практичній діяльності фармацевтичних організацій не повною мірою використовуються психологічні прийоми стимулювання персоналу, недостаньо використовується метод щодо формування робочих груп за критерієм психологічної сумісності працівників (72,8 %) та майже зовсім не використовується психологічно- організаційний метод стимулювання персоналу (86,6 %), тобто при організаційному нормуванні та регламентуванні праці майже не враховується індивідуальна психологія працівника. Висновки. Результати дослідження свідчать про зростання ролі саме психологічного стимулювання персоналу в соціальному менеджменті фармацевтичних організацій, що пояснюється змінами змісту сучасної суспільної праці, її інтелектуалізації та зростанням соціально-культурного й професійного рівня працівників. Визначено, що обов’язковою необхідністю є цінування кожного працівника як окремої особистості, як важливого члена колективу фармацевтичної організації, що має спільні цілі та йде до конкретної мети. Психологічне стимулювання персоналу обов’язково повинно бути застосоване в управлінні фармацевтичною організацією з метою підвищення соціальної активності співробітників.
Цель работы. Проведение исследования роли психологического стимулирования персонала в социальном менеджменте фармацевтических организаций. Материалы и методы. Использованы методы научного анализа, в частности его приемы обобщения и группировки, а также социологические методы исследования. Результаты и обсуждение. В ходе проведения исследования отмечено психологические методы социального менеджмента, факторы психологического стимулирования персонала и определено следующее: 68,9 % опрошенного персонала фармацевтических организаций указали на то, что в их практической деятельности не в полной мере используются психологические прийомы стимулирования персонала, недостаточно используется метод формирования рабочих групп по критерию психологической совместимости персонала (72,8 %) и почти не используется психологически-организационный метод стимулирования персонала (86,6 %), то есть при организационном нормировании и регламентировании труда почти не учитывается индивидуальная психология сотрудника фармацевтической организации. Выводы. Результаты исследования свидетельствуют о повышении роли именно психологического стимулирования персонала в социальном менеджменте фармацевтических организаций, что объясняется изменениями в структуре современного общественного труда, его интеллектуализации и ростом социально-культурного и профессионального уровня персонала. Отмечено, что обязательной необходимостью является оценка каждого сотрудника как отдельной личности, как важного члена коллектива фармацевтической организации, который имеет совместные цели с организацией и стремиться к достижению конкретной поставленной цели. Психологическое стимулирования персонала должно быть в полной мере применено в социальном менеджменте фармацевтической организации с целью повышения социальной активности сотрудников.
The aim of the work. Conducting research on the role of psychological stimulation of personnel in the social management of pharmaceutical organizations. Materials and Methods. The methods of scientific analysis, in particular, its methods of generalization and grouping, as well as sociological methods of research, are used. Results and Discussion. In the course of the study we noted the psychological methods of social management, psychological factors motivating staff and determined as follows: 68.9 % of those surveyed pharmaceutical companies staff indicated that their practice is not fully used psychological – technology stimulation of the personnel, under-utilized method of formation working groups on the criteria of psychological compatibility of staff (72.8 %) and almost never uses psychological – organizational method staff stimulating (86.6 %), ie at the institutional normalization and the regulation of labor is almost not taken into account the psychology of the individual employee of a pharmaceutical company. Conclusions. The results of the research testify to the increased role of psychological stimulation of personnel in the social management of pharmaceutical organizations, which is explained by changes in the structure of modern social labor, its intellectualization and the growth of the socio-cultural and professional level of the staff. It is noted that it is mandatory to assess each employee as an individual person as an important member of the collective of a pharmaceutical organization that has joint goals with the organization and strive to achieve a specific goal. Psychological incentives for staff should be fully applied in the social management of the pharmaceutical organization in order to increase the social activity of employees.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14025
Appears in Collections:Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри соціальної фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7909-28020-3-PB.pdf192,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.