Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14259
Назва: Маркетинговая политика коммуникаций
Автори: Мнушко, З. М.
Мнушко, З. Н.
Mnushko, Z. M.
Дорохова, Л. П.
Дорохова, Л. П.
Dorokhova, L. P.
Євтушенко, О. М.
Евтушенко, Е. Н.
Yevtushenko, O. M.
Дата публікації: 2004
Бібліографічний опис: Мнушко, З. Н. Маркетинговая политика коммуникаций : метод. рек. к практ. занятиям / З. Н. Мнушко, Л. П. Дорохова, Е. Н. Евтушенко. - Харьков : Изд-во НФаУ, 2004. - 61 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14259
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
нов7.pdf177,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.