Навчальні видання кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації : [346] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 346
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Роль і місце охорони здоров'я в економіці країниБаєва, О. І.; Baeva, О. I.
2020Консалтингова діяльність в сфері зеленого туризму: мікроекономічний аспектВасильченко, О. О.; Баєва, О. І.; Vasуlchenko, О. O.; Baeva, О. I.
2020Проблеми розвитку вищої освіти в Україні: соціально-філософський аспектІсакова, О. І.; Баєва, О. І.; Isakova, O. I.; Baieva, O. I.
2021Історія економіки та економічної думки : метод. рек. до практ. занять для здобувачів вищої освіти, що навчаються за економічними спеціальностямиПосилкіна, О. В.; Баєва, О. І.; Коваленко, С. М.; Posylkina, O. V.; Baeva, O. I.; Kovalenko, S. N.
2021Політична економія : метод. рек. до практ. занять для здобувачів вищої освіти, що навчаються за економічними спеціальностямиПосилкіна, О. В.; Баєва, О. І.; Коваленко, С. М.; Posylkina, O. V.; Baeva, O. I.; Kovalenko, S. N.
2021Стратегічне управління компанієюПосилкіна, О. В.; Коваленко, С. М.; Літвінова, О. В.; Лісна, А. Г.
2021Стратегічне управління компанієюПосилкіна, О. В.; Коваленко, С. М.; Літвінова, О. В.; Лісна, А. Г.
2021Стратегічне управління компанієюПосилкіна, О. В.; Коваленко, С. М.; Літвінова, О. В.; Лісна, А. Г.
2013Дослідження факторів впливу на лояльність лікарів і спеціалістів фармації до окремих фармакологічних групМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Люханова, К. А.; Lyuhanova, K. A.; Люханова, К. А.
2020Менеджмент і маркетинг в охороні здоров’я : метод. рек. до самост. роботи здобувачів вищої освітиМалий, В. В.; Євтушено, О. М.; Пестун, І. В.; Малініна, Н. Г.; Бабічева, Г. С.; Чегринець, А. А.
2020Менеджмент і маркетинг в охороні здоров’я : метод. рек. до семінар. занятьМалий, В. В.; Євтушено, О. М.; Пестун, І. В.; Малініна, Н. Г.; Бабічева, Г. С.; Чегринець, А. А.
2020Менеджмент і маркетинг в охороні здоров’я : метод. рек. до практ. занятьМалий, В. В.; Євтушено, О. М.; Пестун, І. В.; Малініна, Н. Г.; Бабічева, Г. С.; Чегринець, А. А.
2008Методи оцінки конкурентних позицій торговельних ма­рок лі­карсь­ких препаратівСлободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Слободянюк, Н. Н.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.
2017Методика оцінки сили бренду в рин­ковому кон­курентному середовищіМалий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Муса Істаніс, М. М.; Moussa Istanis, М. М.; Муса Истанис, М. М.
2007Сегментація фармацевтичного ринку методом типологічних угрупуваньМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.; Тіманюк, І. В.; Timanyuk, I. V.; Тиманюк, И. В.
2008Прогнозування попиту на лікарські засоби з використанням методу нейронних мережМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Тіманюк, І. В.; Timanyuk, I. V.; Тиманюк, И. В.
2008Проведення та використання результатів роздрібного аудиту на фармацевтичному ринкуМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Преснякова, В. В.; Presnyakova, V. V.; Преснякова, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Рогуля, О. Ю.
2009Оцінка раціональної складової потенціалу торговельних марок лікарських препаратів за допомогою індексного методуСлободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Слободянюк, Н. Н.; Івченко, А. В.; Ivchenko, A. V.; Ивченко, А. В.
2018Корпоративне управління : метод. рек. до семінарських занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)Козирєва, О. В.; Козырева, Е. В.; Kozyrieva, O. V.
2019Основи медичної стандартизації: метод. рек. з підготовки до підсумкового модульного контролюЯковлєва, Л. В.; Бердник, О. Г.; Берднік, О. Г.; Яковлева, Л. В.; Berdnik, O. G.; Yakovleva, L. V.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 346