Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14359
Назва: Оцінка ефективності маркетингових комунікацій суб’єктів фармацевтичного ринку
Автори: Кучеровська, К. С.
Кучеровская, К. С.
Kucherovs'ka, K. S.
Чумакова, А. В.
Chumakova, A. V.
Теми: ринок;рынок;market;маркетингові комунікації;маркетинговые коммуникации;marketing communications
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Кучеровська, Оцінка ефективності маркетингових комунікацій суб’єктів фармацевтичного ринку / К. С. Кучеровська, А. В. Чумакова // Промислова фармація : етапи становлення та майбутнє : зб. наук. пр. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю з дня відкриття спец. "Промислова фармація" в Україні, м. Харків, 29-30 верес. 2017 р. - Х., 2017. - С. 85-86.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14359
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
85-86.pdf226,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.