Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14370
Назва: Оцінка ефективності маркетингових комунікацій на фармацевтичном підприємстві
Автори: Пєтунова, А. А.
Петунова, А. А.
Petunova, A. A.
Теми: маркетингові комунікації;маркетинговые коммуникации;marketing communications;фармацевтичне підприємство;фармацевтическое предприятие;pharmaceutical company
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Пєтунова, А. А. Оцінка ефективності маркетингових комунікацій на фармацевтичном підприємстві / А. А. Пєтунова // Промислова фармація : етапи становлення та майбутнє : зб. наук. пр. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю з дня відкриття спец. “Промислова фармація" в Україні, м. Харків, 29-30 верес. 2017 р. - Х., 2017. - С. 97-99.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14370
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
97-99.pdf231,19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.