Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14419
Назва: Логіка та етика професійних суджень у маркетингу
Автори: Малий, В. В.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Сафіуліна, З. Р.
Сафиулина, З. Р.
Safiulina, Z. R.
Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovska, A. B.
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Малий, В. В. Логіка та етика професійних суджень у маркетингу : метод. рек. до практ. та семінарських занять / В. В. Малий, З. Р. Сафіуліна. - Харків : НФаУ, 2015. - 99 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14419
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doc3.pdf388,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.