Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14472
Title: Впровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освіту (на прикладі Національного фармацевтичного університету)
Other Titles: Внедрение дистанционной формы обучения в фармацевтическое образование (на примере Национального фармацевтического университета)
Implementation of distance learning in pharmaceutical education (on example of National University of Pharmacy)
Authors: Галій, Л. В.
Серопян, Т. М.
Галий, Л. В.
Серопян, Т. Н.
Galiy, L. V.
Seropian, T. M.
Keywords: дистанційне навчання;фармацевтична освіта;тьютор;педагогічний експеримент;дистанционное обучение;фармацевтическое образование;тьютор;педагогический эксперимент;distance learning;pharmaceutical education;tutor;pedagogical experiment
Issue Date: 2017
Bibliographic description (Ukraine): Галій, Л. В. Впровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освіту (на прикладі Національного фармацевтичного університету) / Л. В. Галій, Т. М. Серопян // Фармацевтичний часопис. - 2017. - № 3. - С. 102-107.
Abstract: Мета роботи. Узагальнення вимог нормативно-правових документів МОН України та визначення методологічних засад впровадження дистанційного навчання у фармацевтичну освіту. Матеріали і методи. Системний метод, порівняльний та нормативно-правовий аналіз, метод педагогічного експерименту. Результати й обговорення. На прикладі Національного фармацевтичного університету (м. Харків) узагальнено етапи та конкретні заходи щодо виконання вимог нормативно-правових документів МОН України з впровадження дистанційного навчання. Описано організаційне, науково-методичне, кадрове, матеріально- технічне та інформаційне забезпечення університету. На підставі запропонованих авторами методологічних засад дистанційного навчання розроблено графік навчального процесу та здійснено координацію педагогічного експерименту, у якому взяли участь 63 здобувачі вищої освіти та 17 кафедр університету. Висновки. Запропоновані та опрацьовані під час педагогічного експерименту методологічні засади дистанційного навчання забезпечують прозорість та постійний контроль як за освітньою діяльністю здобувачів вищої освіти, так і за її супроводженням з боку тьюторів. Досвід впровадження дистанційного навчання у Національному фармацевтичному університеті (м. Харків) може бути використаний іншими вузами, які забезпечують підготовку спеціалістів фармації.
Цель работы. Обобщение требований нормативно-правовых документов МОН Украины и определение методологических основ внедрения дистанционного обучения в фармацевтическое образование. Материалы и методы. Системный метод, сравнительный и нормативно-правовой анализ, метод педагогического эксперимента. Результаты и обсуждение. На примере Национального фармацевтического университета (г. Харьков) обобщены этапы и мероприятия по выполнению требований нормативно-правовых документов МОН Украины по внедрению дистанционного обучения. Описано организационное, научно-методическое, кадровое, материально-техническое и информационное обеспечение университета. На основе предложенных авторами методологических основ дистанционного обучения составлен график учебного процесса и осуществлена координация педагогического эксперимента, в котором приняли участие 63 студента и 17 кафедр университета. Выводы. Предложенные и апробированные во время педагогического эксперимента методологические основы дистанционного обучения обеспечивают прозрачность и постоянный контроль как за образовательной деятельностью студентов, так и за ее сопровождением со стороны тьюторов. Опыт внедрения дистанционного обучения в Национальном фармацевтическом университете (г. Харьков) может быть использован вузами, которые осуществляют подготовку специалистов фармации.
The aim of the work. Generalization of the requirements of the Ministry of Education and Science of Ukraine legal documents and determination of the methodological foundations of distance learning implementation in pharmaceutical education. Materials and Methods. Systemic method, comparative and legal analysis, method of pedagogical experiment. Results and Discussion. On the example of National University of Pharmacy (Kharkiv) the phases and activities to meet the requirements of legal documents of the Ministry of Education and Science of Ukraine for the implementation of distance learning have been summarized. Organizational, scientific-methodological, personnel, material, technical and informational supports of the university have been described. Based on the methodological foundations of distance learning offered by the authors, a schedule of the educational process was drawn up and the coordination of the pedagogical experiment was coordinated, in which 63 students and 17 departments of the university took part. Conclusions. The methodological foundations of distance learning offered and tested during the pedagogical experiment provide transparency and constant monitoring both for the educational activities of students and for its accompaniment by tutors. The experience of distance learning implementation at the National University of pharmacy (Kharkiv) can be used by higher education institutions, which train specialists in pharmacy.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14472
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри організації,економіки та управління фармацією ІПКСФ
Наукові публікації кафедри соціальної фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Галий_Галій_Galiy_Часопис.pdf264 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.