Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14618
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. N.-
dc.contributor.authorПідліснюк, І. В.-
dc.contributor.authorПодлеснюк, И. В.-
dc.contributor.authorPidlisnyuk, I. V.-
dc.date.accessioned2018-03-02T12:41:43Z-
dc.date.available2018-03-02T12:41:43Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМнушко, З. М. Оцінка впливу факторів маркетингового середовища на роботу фармацевтичних та аптечних підприємств / З. М. Мнушко, І. В. Підліснюк // Економічна освіта та наука : досвід та перспективи розвитку : матеріали наук.-практ. конф. – Х. : НФаУ, 2007. – С. 322-323.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14618-
dc.language.isouken_US
dc.titleОцінка впливу факторів маркетингового середовища на роботу фармацевтичних та аптечних підприємствen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2.pdf578,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.