Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14618
Назва: Оцінка впливу факторів маркетингового середовища на роботу фармацевтичних та аптечних підприємств
Автори: Мнушко, З. М.
Мнушко, З. Н.
Mnushko, Z. N.
Підліснюк, І. В.
Подлеснюк, И. В.
Pidlisnyuk, I. V.
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Мнушко, З. М. Оцінка впливу факторів маркетингового середовища на роботу фармацевтичних та аптечних підприємств / З. М. Мнушко, І. В. Підліснюк // Економічна освіта та наука : досвід та перспективи розвитку : матеріали наук.-практ. конф. – Х. : НФаУ, 2007. – С. 322-323.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14618
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf578,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.