Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14883
Назва: Computer fuzzy model regarding pharmacies integral perceptions by visitors
Автори: Dorokhova, L. P.
Дорохова, Л. П.
Дорохова, Л. П.
Дорохов, О. В.
Дорохов, О. В.
Dorokhov, O. V.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Dorokhova, L. P. Computer fuzzy model regarding pharmacies integral perceptions by visitors / L. P. Dorokhova, O. V. Dorokhov // Bulletin of the Transilvania University of Brasov. - 2017. - № 2, Vol. 10 (59). - P. 155-170.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14883
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf3,09 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.