Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15153
Назва: Стратегічні та тактичні підходи до підвищення ринкового потенціалу антигіпертензивних лікарських засобів
Автори: Байгуш, Ю. В.
Baygush, Y. V.
Семенів, Д. В.
Semeniv, D. V.
Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Теми: антигіпертензивні препарати;антигипертензивные препараты;antihypertensive drugs;серцево-судинні захворювання;сердечно-сосудистые заболевания;cardiovascular diseases
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Байгуш, Ю. В. Стратегічні та тактичні підходи до підвищення ринкового потенціалу антигіпертензивних лікарських засобів / Ю. В. Байгуш, Д. В. Семенів, М. М. Слободянюк // Управління якістю в фармації : матеріали ХI наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 19 трав. 2017 р. - Х., 2017. - С. 24.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15153
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf180,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.