Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15374
Назва: Роль маркетингових комунікацій у забезпеченні конкурентоспроможності українських підприємств
Автори: Грузіна, І. А.
Gruzina, І. А.
Грузина, И. А.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Грузіна, І. А. Роль маркетингових комунікацій у забезпеченні конкурентоспроможності українських підприємств / І. А. Грузіна // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2017 р. – Х., 2017. – С. 171-172.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15374
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171-172.pdf501,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.