Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15378
Назва: Антикризовий PR як складова антикризового менеджменту
Автори: Харцій, О. М.
Вежичаніна, К. О.
Khartsii, О. М.
Vezhichanina, К. О.
Харций, О. М.
Вежичанина, К. О.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Харцій, О. М. Антикризовий PR як складова антикризового менеджменту / О. М. Харцій, К. О. Вежичаніна // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2017 р. – Х., 2017. – С. 111-113.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15378
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
111-113.pdf508,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.