Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15388
Назва: | Business games as one of methods of teaching engineering diciplines |
Інші назви: | Бизнес-игры как один из методов преподавания инженерных дисциплин Ділові ігри як один з методів викладання інженерних дисциплін |
Автори: | Strohyi, V. Сагайдак-Нікітюк, Р. В. Строгий, В. Сагайдак-Никитюк, Р. В. Строгий, В. Sagaidak-Nikitiuk, R. V. |
Теми: | business;games;methods;teaching;engineering;disciplines;бизнес;игры;методы;обучение;инженерия;дисциплины;бізнес;ігри;методи;викладання;інженерія;дисципліни |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Strohyi, V. Business games as one of methods of teaching engineering diciplines / V. Strohyi, R. V. Sagaidak-Nikitiuk // Topical issues of new drugs development : abstracts оf XXV international scientific and practical conference of young scientists and student, April 18-20, 2018. - Kh., 2018. - P. 526. |
Короткий огляд (реферат): | Anaiysis and synthesis, monitoring, questioning.
Active foorms of education throughout the world are recognize as the most effective Аналіз та синтез, моніторинг, анкетування. Активні форми освіти у всьому світі визнаються найбільш ефективними. Aнализ и синтез, мониторинг, опрос. Активные формы образования во всем мире признаны наиболее эффективными. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15388 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри промислової технологiї лiкiв та косметичних засобів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
526.pdf | 113,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.