Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15388
Назва: Business games as one of methods of teaching engineering diciplines
Інші назви: Бизнес-игры как один из методов преподавания инженерных дисциплин
Ділові ігри як один з методів викладання інженерних дисциплін
Автори: Strohyi, V.
Сагайдак-Нікітюк, Р. В.
Строгий, В.
Сагайдак-Никитюк, Р. В.
Строгий, В.
Sagaidak-Nikitiuk, R. V.
Теми: business;games;methods;teaching;engineering;disciplines;бизнес;игры;методы;обучение;инженерия;дисциплины;бізнес;ігри;методи;викладання;інженерія;дисципліни
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Strohyi, V. Business games as one of methods of teaching engineering diciplines / V. Strohyi, R. V. Sagaidak-Nikitiuk // Topical issues of new drugs development : abstracts оf XXV international scientific and practical conference of young scientists and student, April 18-20, 2018. - Kh., 2018. - P. 526.
Короткий огляд (реферат): Anaiysis and synthesis, monitoring, questioning. Active foorms of education throughout the world are recognize as the most effective
Аналіз та синтез, моніторинг, анкетування. Активні форми освіти у всьому світі визнаються найбільш ефективними.
Aнализ и синтез, мониторинг, опрос. Активные формы образования во всем мире признаны наиболее эффективными.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15388
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри промислової технологiї лiкiв та косметичних засобів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
526.pdf113,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.