Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15475
Назва: Особливості маркетингового забезпечення якості фармацевтичного товару
Автори: Рогуля, О. Ю.
Rohulya, O. Yu.
Теми: маркетингове забезпечення;маркетинговое обеспечение;marketing support;фармацевтичні товари;фармацевтические товары;pharmaceutical products
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Рогуля, О. Ю. Особливості маркетингового забезпечення якості фармацевтичного товару / О. Ю. Рогуля // Управління якістю в фармації : матеріали ХI наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 19 трав. 2017 р. - Х., 2017. - С. 145.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15475
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
145.pdf179,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.