Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15479
Назва: Методологічні підходи до вивчення навчальної дисципліни «Фармакогнозія»
Автори: Процька, В. В.
Процкая, В. В.
Protska, V. V.
Журавель, І. О.
Журавель, И. А.
Zhuravel, I. O.
Кисличенко, В. С.
Kyslychenko, V. S.
Теми: методологічні підходи;методологические подходы;methodological approaches;навчальна дисципліна;учебная дисциплина;academic discipline;фармакогнозія;фармакогнозия;pharmacognosy
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Процька, В. В. Методологічні підходи до вивчення навчальної дисципліни «Фармакогнозія» / В. В. Процька, I. О. Журавель, В. С. Кисличенко // Освіта і наука в умовах глобальних трансформацій : матеріали Всеукр. наук. конф., м. Дніпро, 24-25 листоп. 2017 р. - Дніпро, 2017. - Ч. 1. - С. 185-187.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15479
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
185-187.pdf294,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.