Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15605
Назва: Використання віртуальних технологій лабораторного експерименту для підвищення ефективності дистанційного навчання
Інші назви: Использование виртуальных технологий лабораторного эксперимента для повышения эффективности дистанционного обучения
Using virtual laboratory experiment technologies to improve the effectiveness of distance learning
Автори: Левітін, Є. Я.
Криськів, О. С.
Рой, І. Д.
Kryskiv, O. S.
Levitin, Ye. Ya.
Roi, I. D.
Левитин, Е. Я.
Крыськив, О. С.
Рой, И. Д.
Теми: дистанційне навчання;віртуальна лабораторія;distance learning;virtual lab;дистанционное обучение;виртуальная лаборатория
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНУ ім. В.Н. Каразіна
Бібліографічний опис: Левітін, Є. Я. Використання віртуальних технологій лабораторного експерименту для підвищення ефективності дистанційного навчання / Є. Я. Левітін, О. С. Криськів, І. Д. Рой // Проблеми сучасної освіти : зб. наук.-метод. пр. – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2017. – Вип. 8., ч. 2. – C. 60–64
Короткий огляд (реферат): Можливість активного дистанційного експерименту в єдиному інформаційно-комунікаційному освітньому середовищі дозволяє значно підвищити технологічність викладання і ефективність організації самостійної навчальної роботи у вищій школі, стимулює у студентів активну пізнавальну діяльність і творчий підхід до отримання знань та успішного засвоєння курсу.
Возможность активного дистанционного эксперимента в единой информационно-коммуникационной образовательной среде позволяет значительно повысить технологичность преподавания и эффективность организации самостоятельной учебной работы в высшей школе, стимулирует у студентов активную познавательную деятельность и творческий подход к получению знаний и успешному усвоению курса.
The possibility of an active remote experiment in a single information and communication educational environment makes it possible to significantly improve the adaptability of teaching and the effectiveness of organizing independent teaching work in higher education, stimulating students' active cognitive activity and creative approach to obtaining knowledge and successfully mastering the course.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15605
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
109-Проблеми соврем образования ДИСТ.pdf441,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.