Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15750
Title: | Методичні вказівки для викладачів щодо організації аудиторної і позааудиторної самостійної роботи здобувачів вищої освіти спеціальності 226 «Фармація» на кафедрі ботаніки НФаУ |
Authors: | Гонтова, Т. М. Філатова, О. В. Руденко, В. П. Сіра, Л. М. Гапоненко, В. П. Гонтовая, Т. Н. Gontova, T. M. Филатова, О. В. Filatova, O. V. Rudenko, V. P. Sira, L. M. Gaponenko, V. P. |
Keywords: | фармацевтична ботаніка;позааудиторна та аудиторна самостійна робота;медична ботаніка;навчальна практика |
Issue Date: | 2018 |
Bibliographic description (Ukraine): | Методичні вказівки для викладачів щодо організації аудиторної і позааудиторної самостійної роботи здобувачів вищої освіти спеціальності 226 «Фармація» на кафедрі ботаніки НФаУ / Уклад. : Т. М. Гонтова, О. В. Філатова, В. П. Руденко [та ін.]; за ред. Т. М. Гонтової, О. В. Філатової . – Харків : НФаУ, 2017. – 84 с. |
Description: | Методичні вказівки містять інформацію щодо планування та організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти при вивченні дисциплін «Фармацевтична ботаніка», «Медична ботаніка», «Навчальна практика з фармацевтичної ботаніки» для денної та заочної форм навчання. У виданні наведено докладні вказівки щодо організації позааудиторної та аудиторної самостійної роботи, проведення аудиторних самостійних навчально-дослідницьких робіт, підготовки презентацій та рефератів, надано критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти, алгоритм пошуку на сайті кафедри ботаніки НФаУ питань для підготовки до занять та складання підсумкового модульного контролю, ліцензійного іспиту «Крок–1», завдань з навчальної практики та аудиторних контрольних робіт для здобувачів вищої освіти заочної форми навчання. |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15750 |
Appears in Collections: | Навчальні видання кафедри фармакогнозiї та нутриціології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СРС для викладачів 2017.pdf Restricted Access | 385,25 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.