Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15834
Назва: English guidelines for correspondence students
Інші назви: Методические рекомендации для студентов заочной формы обучения
Методичні рекомендації для студентів заочної форми навчання
Автори: Буданова, Л. Г.
Латунов, І. С.
Торяник, Л. А.
Єфремов, С. В.
Карасёва, Е. В.
Латунов, І. С.
Торяник, Л. А.
Ефремов, С. В.
Карасьова, О. В.
Latunov, I. S.
Toranyk, L. A.
Yefremov, S. V.
Karasova, O. V.
Budanova, L. G.
Теми: здобувачі вищої освіти;заочна форма навчання;самостійна робота;соискатель высшего образования;самостоятельная работа;independent work;заочная форма обучения;students;correspondence education
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: English guidelines for correspondence students : метод. рек. / Л. Г. Буданова, О. В. Карасьова, Л. А. Торяник, І. С. Латунов, С. В. Єфремов. - Х. : НФаУ, 2018. - 92 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації містять вказівки, тренувальні тести та завдання з ключами, таблиці для організації самостійної підготовки здобувачів вищої освіти заочної форми навчання до написання самостійної аудиторної контрольної роботи. Мета методичних рекомендацій – забезпечити здобувачів вищої освіти заочної форми навчання необхідною інформацією, покроковою інструкцією для успішного виконання самостійної аудиторної роботи, а також розвити і сформувати навички з читання, граматики, усного мовлення та письма як на першому так і на подальших етапах навчання в немовному вузі. Видання являє собою методичні рекомендації з організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти заочної форми навчання з урахуванням сучасних вимог викладання іноземної мови. Вказівки до різних видів самостійної роботи здобувачів вищої освіти та тестові завдання дозволяють не лише забезпечити інтенсивне та всебічне тренування читання та перекладу текстів за професійним спрямуванням, граматичних форм та конструкції, усне та писемне мовлення, а й організувати самоконтроль вивченого матеріалу. Робочий зошит сприяє організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти з читання та перекладу професійно-спрямованих текстів, граматики англійської мови в аудиторії і вдома, опануванню усним та писемним мовленням та може бути використаний для поточного контролю вмінь і знань здобувачів вищої освіти, а також для самостійного вивчення англійської мови. Видання може використовуватися на заняттях зі здобувачами вищої освіти денного та заочного відділення, з магістрантами та докторами філософії вищих медичних та фармацевтичного закладів, а також усіма, хто самостійно вивчає англійську мову.
The methodical recommendations contain instructions, training tests and tasks with keys, tables for organizing independent training of higher education students of correspondence form of education before writing an independent classroom control work. The purpose of the methodical recommendations is to provide higher education students with correspondence training with the necessary information, step-by-step instruction for the successful completion of independent classroom work, as well as to develop reading, grammar, speech and writing skills both at the first and at following stages of education at the non-language high school. The publication is a methodological recommendation for the organization of independent work of higher education graduates of correspondence form of education taking into account modern requirements of teaching a foreign language. Indications for different types of independent work of higher education graduates and test assignments allow not only intensive and comprehensive training of reading and translation of texts in professional direction, grammatical forms and constructions, oral and written speech, but also organize self-control of the studied material.
Методические рекомендации содержат указания, тренировочные тесты и задачи с ключами, таблицы для организации самостоятельной работы соискателей высшего образования заочной формы обучения к написанию самостоятельной аудиторной контрольной работы. Цель методических рекомендаций - обеспечить соискателей высшего образования заочной формы обучения необходимой информацией, пошаговой инструкцией для успешного выполнения самостоятельной аудиторной работы, а также развить и сформировать навыки чтения, грамматики, устной речи и письма как на первом так и на последующих этапах обучения в неязыковом вузе. Издание представляет собой методические рекомендации по организации самостоятельной работы соискателей высшего образования заочной формы обучения с учетом современных требований преподавания иностранного языка. Указания к различным видам самостоятельной работы соискателей высшего образования и тестовые задания позволяют не только обеспечить интенсивное и всестороннее тренировку чтения и перевода текстов профессиональной направленности, грамматических форм и конструкции, устную и письменную речь, но и организовать самоконтроль изученного материала. Рабочая тетрадь способствует организации самостоятельной работы соискателей высшего образования по чтению и переводу профессионально-направленных текстов, грамматики английского языка в аудитории и дома, овладению устной и письменной речью и может быть использована для текущего контроля умений и знаний соискателей высшего образования, а также для самостоятельного изучения английского языка. Издание может использоваться на занятиях с соискателями высшего образования дневного и заочного отделения, с магистрантами и докторами философии высших медицинских и фармацевтических учебных заведений, а также всеми, кто самостоятельно изучает английский язык.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15834
Розташовується у зібраннях:Наукові видання кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
І. 4.2 English guidelines.pdf
  Обмежений доступ
1,15 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.