Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15907
Назва: Формування комунікативної компетентності іноземних студентів на заняттях з української мови
Автори: Пац, Л. І.
Pats, L. I.
Пац, Л. И.
Теми: communicative competence;language proficiency;differential study;oral speech and written language;interactive methods;коммуникативная компетентность;языковая подготовка;дифференцированное обучение;устная и письменная речь;интерактивные методы;комунікативна компетентність;мовна підготовка;диференційоване навчання;усне й писемне мовлення;інтерактивні методи
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: Видавництво НФаУ
Бібліографічний опис: Пац, Л. І. Формування комунікативної компетентності іноземних студентів на заняттях з української мови / Л. І. Пац // Гуманітарна складова у світлі сучасних освітніх парадигм : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 19–20 квітня 2018 року. – Харків: Видавництво НФаУ, 2018. – C. 89–95.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про специфіку вивчення української мови іноземними здобувачами вищої освіти. Акцент зроблено на формуванні у студентів комунікативної компетентності як необхідної складової засвоєння чужорідної мови, на способах організації диференційованого навчання української мови. Розглянуто види мовленнєвої діяльності, як-от: говоріння і письмо, і аудіювання і читання, – що забезпечують повноцінне формування тексту і сприяють виробленню навичок сприйняття іншорідного мовлення, використовуючись співмірно й доцільно. В статье рассматривается специфика изучения украинского язика иностранными студентами. Акцент сделан на формировании в обучающихся коммуникативной компетентности как необходимой составляющей освоения чужеродного языка, на способах организации дифференцированного обучения украинскому языку. Рассмотрено разновидности языковой деятельности, такие, как говорение и письмо, аудирование и чтение, – которые обеспечивают полноценное формирование текста и способствуют выработке навыков восприятия инородной речи при использовании их соразмерно и целесообразно.
The specificity of learning Ukrainian by foreign students has been considered in the article. The forming of the communicative competence for the students as the necessary constituent of mastering a foreign language and the methods of organization of the differential study of Ukrainian have been emphasized. The variety of language activity have been researched, such as speaking and writing, listening and reading, which provide the comprehensive text forming and assist the acquisition of foreign speech perception skills while using those adequately and effectually. Learning and practical application of innovative and interactive teaching methods enables the improvement of traditional forms of work with the foreign students, provides the efficiency upgrading of the teaching process and the level of knowledge of the degree-seeking students. Despite the diversity of the studies due to the modern technology, creating the motivational environment still remains a priority.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15907
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pats_2018.pdf152,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.