Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15910
Title: Можливості використання платформи LEARNING APPS для формування лексичних і граматичних умінь і навичок під час вивчення української мови іноземцями
Authors: Волох, Т. Ю.
Volokh, T. Yu.
Keywords: studying Ukrainian lexis and grammar by foreigners;multimedia;internet resources;вивчення граматики й лексики української мови як чужої;мультимедійні ресурси;інтернет-засоби;изучение грамматики и лексики украинского языка как чужого;мультимедийные ресурсы;интернет-ресурсы
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: Видавництво НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Волох, Т. Ю. Можливості використання платформи LEARNING APPS для формування лексичних і граматичних умінь і навичок під час вивчення української мови іноземцями / Т. Ю. Волох // Гуманітарна складова у світлі сучасних освітніх парадигм : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 19–20 квіт. 2018 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2018. – C. 25–29.
Abstract: У статті розглядається один із ефективних мультимедійних засобів для напрацювання граматичних та лексичних компетенцій під час навчання української мови як чужої. Наведені приклади роботи з інтернет-платформою LearningApps. В статье рассматривается один из эффективных мультимедийных инструментов наработки грамматических и лексических компетенций во время обучения украинскому языку как чужому. Приведены примеры работы с интернет-платформой LearningApps. The article deals with effective multimedia tool for practice in lexis and grammar while studying Ukrainian as foreign language. Examples of exercises which were created through the resourse Learning Apps are presented.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15910
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloh_2018.pdf2,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.