Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15958
Назва: Маркетинговое обоснование перспектив выхода фармацевтического предприятия на зарубежный рынок
Інші назви: Маркетингове обґрунтування перспектив виходу фармацевтичного підприємства на зарубіжний ринок
Marketing justification of the prospects for the pharmaceutical company to enter the foreign market
Автори: Болтабаев Аббосхон
Рогуля, О. Ю.
Rohulya, O. Yu.
Теми: фармацевтическое предприятие;pharmaceutical enterprise;фармацевтичне підприємство;зарубежный рынок;foreign market;зарубіжний ринок
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Болтабаев Аббосхон Маркетинговое обоснование перспектив выхода фармацевтического предприятия на зарубежный рынок / Аббосхон Болтабаев, О. Ю. Рогуля // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 344-345.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15958
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
344-345.pdf307,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.