Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15966
Назва: Analysis of the use of merchandising in ukrainian pharmacies
Інші назви: Аналіз використання мерчандайзингу в українських аптеках
Анализ использования мерчендайзинга в украинских аптеках
Автори: Zhadko, S. V.
Жадько, С. В.
Mazlum Ok
Теми: мерчендайзинг;merchandising;аптеки;pharmacies;Украина;Ukraine;Україна
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Zhadko, S. V. Analysis of the use of merchandising in ukrainian pharmacies / S. V. Zhadko, Mazlum Ok // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 333.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15966
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
333.pdf350,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.